Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora kreativního myšlení a chování - analýza mentálních map
Svoboda, Marek ; Černohorská, Lenka (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Kreativita je v dnešní době považována za důležitou manažerskou vlastnost. Kreativita pomáhá přizpůsobit se stále se měnícímu podnikatelskému okolí. Kreativní metoda mentálních map se může využít k zachycení proudu myšlenek a analýza těchto map může poodhalit princip fungování lidského myšlení.
Využití agilních metod při tvorbě strategických materiálů
Waldhans, Marek ; Sekanina,, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na popis agilních metodik a jejich využití při tvorbě strategického materiálu v podniku. Hlavní část práce je věnována metodikám SCRUM a Kanban. Přínosem této práce je optimalizování procesu tvorby dokumentů. Navrhované řešení je realizováno na MS SharePoint serveru s modulem myšlenkových map a Kanban tabule. Díky tomuto řešení mohou společnosti vést projekty efektivněji, rychleji a s větší kvalitou.
Creation of Project Plan for Participation in International Fairs
Perout, Kateřina ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
This Master's thesis is focused on the use of project management in practice, specifically its use in planning the company's participation in international trade fairs. The work is based on the theoretical basis of project management, which is used in specific cases of trade fair planning. The result of the work is a specific procedure and checklist, which should serve as support for project managers in planning.
IS – aplikace pro servisní management
Látal, Pavel ; Šoustek, Petr (oponent) ; Matoušek, Radomil (vedoucí práce)
Práce pojednává o elektronickém informačním systému pro evidenci a sledování servisních zásahů, prováděných na lisovacích a stříhacích nástrojích, na vstřikovacích formách a na montážních strojích a montážních linkách ve výrobním závodě společnosti LEAR Corporation Czech Republic, s. r. o. ve Vyškově.
Za "rámem"
Grúňová, Nina ; Smetana, Matěj (oponent) ; Rathouský, Luděk (vedoucí práce)
Zkoumání mentální krajiny za horizontem.
Společné datové prostředí (CDE) v oblasti BIM projektů a realitního inženýrství
Zatloukalová, Nikola ; Hrdlička, Tomáš (oponent) ; Kliment, Daniel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou společného datového prostředí a vyhodnocuje přínosy jeho použití pro BIM projekty s využitím pro realitní inženýrství. První část práce je zaměřena na nezbytná teoretická východiska. Je důležité nejdříve představit koncepci BIM, jelikož je úzce spjata s hlavním tématem této práce. Závěr první kapitoly se již soustředí na společné datové prostředí. V rámci druhé části této práce, jež se zabývá analýzou současného stavu, dochází k analýze existujících CDE řešení v tuzemsku a zahraničí. Je zhotoveno také dotazníkové šetření zaměřené na tuto problematiku. Kapitola je ukončena shrnutím získaných informací. Poslední kapitola se soustředí na vlastní teoretický návrh platformy CDE včetně ukázky možného uživatelského rozhraní.
Poznatky o žákovských prekoncepcích mentálního postižení v kontextu proměny paradigmatu současného vzdělávání
Pivarč, Jakub
Disertační práce je koncipována jako teoreticko-výzkumná studie, která se zabývá dosud marginálně řešenou tematikou prekoncepcí intaktních žáků o mentálním postižení. Cílem studie bylo v teoretické rovině stručně vymezit koncept mentálního postižení a akcentovat proměnu paradigmatu současného vzdělávání se zřetelem na integraci a inkluzi. Zvláštní pozornost byla také věnována teoreticko-epistemologickým východiskům prekoncepcí a současnému stavu vědeckého poznání v dané oblasti. Realizovaný výzkum byl zaměřen na analýzu a charakteristiku prekoncepcí intaktních žáků o mentálním postižení. Cílem em- pirického šetření bylo dále zjistit, zda se prekoncepce žáků liší z hlediska vlivu pohlaví, na- vštěvovaného ročníku základní školy a z hlediska zkušenosti žáků s osobami s mentálním postižením. Transverzální kvantitativně orientovaný výzkum byl realizován na 22 běžných základních školách v České republice. Výzkumný vzorek tvořilo 2230 intaktních žáků z 5., 7. a 9. ročníků. Data byla získána pomocí myšlenkového mapování a nestandardizova- ného dotazníku vlastní konstrukce. Z výsledků výzkumu je patrné, že žáci vnímali fenomén mentálního postižení v intencích medicínského paradigmatu postižení (zdůrazňováno bylo somatopatologické hledisko postižení, převládala zafixovaná představa o neschopnosti osob s...
Creation of Project Plan for Participation in International Fairs
Perout, Kateřina ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
This Master's thesis is focused on the use of project management in practice, specifically its use in planning the company's participation in international trade fairs. The work is based on the theoretical basis of project management, which is used in specific cases of trade fair planning. The result of the work is a specific procedure and checklist, which should serve as support for project managers in planning.
Poznatky o žákovských prekoncepcích mentálního postižení v kontextu proměny paradigmatu současného vzdělávání
Pivarč, Jakub
Disertační práce je koncipována jako teoreticko-výzkumná studie, která se zabývá dosud marginálně řešenou tematikou prekoncepcí intaktních žáků o mentálním postižení. Cílem studie bylo v teoretické rovině stručně vymezit koncept mentálního postižení a akcentovat proměnu paradigmatu současného vzdělávání se zřetelem na integraci a inkluzi. Zvláštní pozornost byla také věnována teoreticko-epistemologickým východiskům prekoncepcí a současnému stavu vědeckého poznání v dané oblasti. Realizovaný výzkum byl zaměřen na analýzu a charakteristiku prekoncepcí intaktních žáků o mentálním postižení. Cílem em- pirického šetření bylo dále zjistit, zda se prekoncepce žáků liší z hlediska vlivu pohlaví, na- vštěvovaného ročníku základní školy a z hlediska zkušenosti žáků s osobami s mentálním postižením. Transverzální kvantitativně orientovaný výzkum byl realizován na 22 běžných základních školách v České republice. Výzkumný vzorek tvořilo 2230 intaktních žáků z 5., 7. a 9. ročníků. Data byla získána pomocí myšlenkového mapování a nestandardizova- ného dotazníku vlastní konstrukce. Z výsledků výzkumu je patrné, že žáci vnímali fenomén mentálního postižení v intencích medicínského paradigmatu postižení (zdůrazňováno bylo somatopatologické hledisko postižení, převládala zafixovaná představa o neschopnosti osob s...
TIME MANAGEMENT - nástroj nejen pro prokrastinující studenty
Ouředníková, Lucie ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Pauknerová, Daniela (oponent)
Tato diplomová práce seznamuje čtenáře s pojmem time management a popisuje kroky k jeho úspěšnému zavedení do praktického života. Cílem práce je zmapovat povědomí studentů Vysoké školy ekonomické o této problematice a zjistit, jestli jim studium na vysoké škole celkově a především předmět Management osobního rozvoje rozšiřuje, ve spojitosti s touto problematikou, obzory či nikoliv. K řešení jsou využity myšlenkové mapy, které ilustrují, co si pod pojmem time management studenti představují. Z provedené analýzy myšlenkových map, vyplývá, že všichni dotázaní studenti mají velice správnou představu o této problematice, nicméně je zřejmé, že absolventi předmětu Management osobního rozvoje vykazují o poznání hlubší znalosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.